text-sus

titlu

Esti dezamagit de fotografiile tale neclare, obisnuite, care nu ies in evidenta? Acum poti sa le lasi de-o parte, si sa incepi sa faci fotografii uimitoare!

Imagineaza-ti cum ar fi sa obtii imagini ca acestea:
4betterpics

De la: Laura Mateescu

Autorul: „Invata Sa Faci Fotografii Mai Bune. Usor si Rapid!”

Draga pietene,

Esti frustrat de aceste 7 intrebari?

  • Care este cel mai important lucru de stiut in fotografia digitala?
  • Care sunt cele mai importante reguli de compozitie?
  • Ce inseamna izolarea optica a subiectului?
  • Cum pot obtine un fundal estompat?
  • Cum poti sa stii daca o fotografie este buna sau nu, si daca poate fi imbunatatita?
  • Ce fel de setari trebuie sa fac pentru a evidentia mai bine subiectul in lumina slaba?
  • Cum pot sa evit tremuratul camerei in timpul fotografierii?

 

example-9

Te-ai saturat sa:

  • descarci fotografiile de pe aparat si observi pe ecranul mare al calculatorului ca subiectul nu este in focus sau este miscat
  • nu stii cum sa incadrezi o scena pentru a obtine o fotografie atragatoare
  • nu stii cum sa folosesti timpul de expunere, apertura, sensibilitatea ISO pentru a obtine fotografii nemiscate
  • nu stii ce sa fotografiezi, cand sa fotografiezi si cum sa fotografiezi
  • nu stii ce fel de lumina este mai potrivita
  • nu stii cand sa folosesti functia de zoom
  • nu stii cum sa obtii o fotografie alb-negru cu contrast puternic
  • nu stii cum sa editezi o fotografie si nu iti dai seama daca trebuie editata
  • nu stii principiile de arta in fotografie

 

cantand_in_soare2

Lasa-ma sa-ti spun un lucru…

Eu am inceput fotografia ca hobby in 2008 (si a devenit treptat o meserie!), si stiu cat de greu este sa obtii o fotografie uimitoare (mai ales la inceput). O fotografie care sa-i faca pe altii sa exclame WOW, cat de inspirata ai fost!

Prin testare si practica, dupa mii si mii de fotografii, am reusit sa stapanesc cele mai bune tehnici si sfaturi care pot face diferenta intre o fotografie banala si una uimitoare. Toata aceasta experienta am acumulat-o de-a lungul unei perioade de ani de zile, dar tu poti invata acelasi lucru in 4 luni.

Aceste lectii saptamanale te vor ajuta in interactiunea ta zilnica cu lumea vazuta prin aparat. Indiferent de sezon, vreme, mediu, tipul de fotografie – portret, natura, abstract, etc. – vei invata tehnici simple si vei primi valuri intregi de inspiratie in ceea ce priveste fotografierea diverselor situatii. Pe scurt: vei afla cum sa gandesti o imagine astfel incat sa obtii maximul de potential artistic.

SUMMER3

Iata care sunt principalele lucruri pe care le vei invata in acest curs de fotografie online:

  • Pregateste-te sa faci fotografii ca un profesionist: Vei invata cum sa-ti pastrezi aparatul foto in cele mai bune conditii, cum sa devii un fotograf mai bun si mai bine pregatit, cum sa gandesti o fotografie inainte de a o face, etc. Vei afla cum sa folosesti filtrele si chiar cum sa iti faci singur filtre de culoare. Te asteapta exemple din plin!
  • Cum sa faci fotografii uimitoare chiar daca esti incepator: Invata regulile de baza ale compozitiei (dar si cum sa le incalci!), care vor face ca fiecare fotografie pe care o produci sa fie una reusita. Primeste 56 de sfaturi si trucuri despre cum sa fotografiezi animalele, natura, si oamenii, plus 34 de tutoriale „cum sa” despre fotografierea in diverse situatii pentru obtinerea de fotografii minunate.
  • Invata cum sa editezi fotografiile tale si cum sa transformi poza ta intr-o opera de arta: 99,99% dintre fotografiile care te lasa cu gura cascata sunt editate si ajustate cu un program de editare foto. Secretul obtinerii unei fotografii care are un impact mai mare dacat originalul de pe aparat este ajustarea contrastului si a culorii. Afla care sunt cei 13 pasi simplii ai unei editari cu care poti obtine o fotografie minunata, cum si cand trebuie sa retusezi portretele, cum sa reduci zgomotul de imagine, cum sa creezi un efect de ceata realist, cum sa scoti la lumina obiectele din umbra, si multe altele.
  • Cum sa stochezi si organizezi fotografiile tale: Te-ai saturat sa nu gasesti fotografiile dupa ce le-ai salvat pe calculator? Te-ai saturat sa nu stii daca ti-ai imbunatatit tehnica fotografica? Vei afla care este sistemul meu simplu de rezolvare a acestor probleme – lectia 1 si lectia 10.
  • Cum sa obtii fotografii panoramice deosebite: Invata cum sa faci fotografii care merita sa fie publicare intr-o pagina a revistei National Geographic – lectia 5.
  • Afla care sunt 10 din cele mai des intalnite probleme in fotografie si cum le poti evita: Aceste probleme uzuale sunt detaliate in lectia 9. Trebuie sa stii cum sa le eviti!
  • Cum sa faci fotografii de portret in orice conditii si cum sa faci fata cu brio evenimentelor: Cei mai multi fotografi se confrunta la un moment dat cu fotografierea persoanelor in diferite ipostaze. Modelul isi doreste nu doar o fotografie reusita, cu o iluminare care sa ii puna in evidenta trasaturile (lectia 11), dar si o fotografie in care frumusetea sa fie „imaculata”. Acest lucru se face prin cativa pasi de editare, pe care ii vei invata in lectia 12. Vei afla de asemenea cum sa faci fotografii de nunta reusite, cum sa fotografiezi copiii, animalele domestice, dar si cele salbatice.

colibita22

Iata alte cateva lucruri pe care le vei invata…

  • cum sa folosesti trucurile cunoscute sub numele de „motion blur”, „panning” si „zooming”
  • cum sa surprinzi emotiile oamenilor in fotografiile tale
  • cum sa faci fotografii deosebite pe litoral
  • cum sa fotografiezi ferestrele
  • cum sa fotografiezi drumurile
  • cum sa folosesti simboluri si concepte in fotografie
  • cum sa faci fotografii in culori vibrante de toamna
  • cum sa fotografiezi castele si biserici
  • cum sa fotografiezi diverse obiecte pretentioase (ex. cu suprafete lucioase) in modul macro
  • cum sa creezi o fotografie panoramica
  • cum sa fotografiezi decoratiunile de Craciun
  • cum sa redai viata la tara in fotografiile tale
  • … si multe multe alte lucruri

example-5

As putea sa continui la nesfarsit – exista sute de posibilitati si idei.

De fapt, dupa acest curs, vei putea sa iti creezi propriul stil de fotografiere si vei stii cum sa faci fotografii uimitoare in orice situatie imaginabila!

Deci, ti-am enumerat, in mare, care sunt lucrurile pe care poti sa le faci pentru a obtine fotografii bune… dar, evident, exista un mod CORECT de a le face si un mod GRESIT de a fotografia.

Desi fotografia este o activitate placuta si foarte simpla de care poti sa te apuci imediat pe cont propriu, nu ai prefera sa inveti cateva metode grozave de a transforma fotografiile tale banale in unele uimitoare?

Ma gandeam eu ca da. De aceea, iti voi pune o intrebare simpla…

De ce sa nu incepi chiar acum? Apasa aici

Cum sa faci fotografii mai bune. Rapid si usor!

Am creat acest site de membership pentru a te invata cum sa faci propriile fotografii uimitoare.

principala-cursIn fiecare saptamana pentru urmatoarele 4 luni (16 saptamani) vei primi un email cu un link special de download pentru lectia din saptamana respectiva. Inclusa in lectie este o tema pe care iti recomand sa o faci pentru a pune in practica cele invatate si astfe, te asigur ca vei progresa!

Pe parcursul urmatoarelor 4 luni, vom acoperi urmatoarele lucuri:

  • Cum sa folosesti regulile de compozitie astfel incat in 24 de ore vei incepe sa faci fotografii ca un profesionist!
  • Cum sa te pregatesti de fotografiere in functie de scena si situatie!
  • Editarea fotografiilor tale pentru a le transforma in adevarate opere de arta!
  • Fotografia macro, fotografia de natura si cum sa folosesti lumina in favoarea ta!
  • Intelegerea principiilor dupa care functioneaza aparatul foto si cum sa depasesti limitarile acestuia!
  • Mai mult de 100 de sfaturi si tutoriale despre cum sa faci fotografii uimitoare in diverse situatii!

In loc sa public aceasta informatie sub forma de carte, sau sub forma de workshop, o fac disponibila in portiuni saptamanale astfel incat sa poti vedea rezultate reale pe masura ce inveti, si pentru a ma asigura ca informatia se sedimenteaza si nu o vei uita.

In calitate de membru vei primi…

O lectie saptamanala de 10-20 de pagini
timp de 16 saptamani, in format .PDF

Fiecare lectie este creata strategic in asa fel incat sa poti vedea rezultate pe urma acestui curs…

1
Scurt si usor de digerat. Fiecare lectie are 10-20 de pagini si contine doar „esenta” alaturi de exemple vizuale. Este o problema reala in zilele noastre cu „suppraincarcarea de informatie” in care cititorul are prea multa informatie de asimilat. Fiecare lectie contine explicatii scurtate intentionat (dar cu cap!) astfel incat sa o poti citi rapid si sa o pui in practica.
2
Include o „tema de casa”. Fiecare lectie saptamanala va avea la final o tema de casa prin care sa pui in aplicare informatiile invatate. In loc sa iti ofer obisnuitul: „iata, asa am facut eu”, iti ofer „iata, asta ar trebui sa faci”! In fiecare saptamana vei avea o tema usor de facut, compusa din pasi simplii, pe care iti recomand sa ii pui in practica inainte de a trece mai departe.
3
Iti dezvolta inspiratia pe masura ce inaintezi. Fiecare lectie iti dezvolta inspiratia si experienta ta ca fotograf. La inceput vom discuta despre lucrurile de baza pentru obtinerea de fotografii frumoase, si de acolo, vom inainte spre tehnici si metode mai avansate pentru obtinerea de fotografii uimitoare. Incepatorii nu se vor pierde din start, iar cei mai experimentati nu se vor plictisi deoarece voi presara si sfaturi si secrete mai putin stiute de-a lungul lectiilor din prima luna.
4
Te forteaza sa ai succes pe termen lung. In timp ce majoritatea ebook-urilor si cartilor traditionale (sau chiar unele programe de curs la clasa, unde dai bani grei), aglomereaza multa informatie si te lasa pe tine sa pui cap la cap ceea ce ti se prezinta. Nu asa stau lucrurile in acest curs. Prin faptul ca iti ofer informatia pe bucati, saptamanal timp de 4 luni, ai sanse mult mai mari sa pui efectiv in practica continutul … si sa vezi astfel rezultate in timp real.
5
Te ajuta sa progresezi cu adevarat. Atunci cand te uiti inapoi dupa fiecare luna, vei putea vedea cum ai progresat punand in practica aceste lectii. Pe masura ce citesti noi lectii si sfaturi, vei descoperi ca incepi sa faci fotografii din ce in ce mai bune, si folosesti aparatul foto din ce in ce mai usor si mai rapid.

Fiecare lectie saptamanala este construita in asa fel incat sa fie „la obiect” si aplicabila imediat.

Prima lectie vine la tine instant dupa ce te-ai inscris la curs. Iata ce contine aceasta:

Lectia #1 

  • 3 lucruri pe care trebuie sa le cunosti cu privire la alegerea unui aparat foto digital si functia fiecarui tip de obiectiv
  • 6 pasi usori ce iti vor garanta faptul ca vei deveni un fotograf mai bun!
  • Cum sa te pregasesti pentru excursiile foto
  • Cum sa faci fotografii uimitoare utilizand 12 reguli simple de compozitie
  • Incepe sa faci fotografii mai bune ACUM!

Vei primi aceasta lectie instant dupa ce te vei inscrie prin link-ul de mai jos. Tot ceea ce ai nevoie pentru a intelege fotografia si cum sa incepi sa fotografiezi este inclus in cateva pagini.

Formatul este simplu –

  • Lectia numarul unu iti va explica in mare cum poti sa incepi sa faci fotografii mai bune chiar acum
  • Apoi, vor urma cateva lectii in care voi detalia fiecare din pasii si conceptele mentionate, si in care voi presara „pepite de aur” despre cum poti obtine rezultate mai bune si mai rapide… cu mai putina munca.
  • Apoi, ne vom uita la cateva strategii avansate, sfaturi si tutoriale pentru imbunatatirea tehnicii tale.
  • Ultima lectie va contine informatii bomba, care te vor ajuta sa te dezvolti ca fotograf, si sa pui in practica tehnicile fotografice invatate in cele mai indedite situatii.
  • In plus, vei primi o multime de bonusuri cu totoriale, secrete, sfaturi si trucuri despre fotografie, si cateva albume cu fotografii inspirationale in valoare de 120 de lei!

bonusuri

Nu mai plati mii de lei …
Pe carti si workshopuri din care nu inveti nimic!

Sa fim sinceri: pretul corect pentru un abonament la „Cum sa faci fotografii mai bune. Rapid si usor!” ar trebui sa fie de 259 de lei. Imagineaza-ti doar sutele de ore petrecute scriind aceste lectii, facand fotografiile si editandu-le. Dar, pentru ca vreau sa aduc valoare fotografiilor care circula pe internet, pretul standard este de 67 de lei pe luna. Actioneaza acum! Pretul ar putea creste in orice moment. In cadrul acestui curs de 4 luni, poti sa renunti oricand doresti. Daca nu vezi rezultate, atunci nu te costa nimic sa renunti – nu trebuie sa platesti si lunile de curs dupa renuntare.

“Laura, care-i smecheria … serios … care-i smecheria?”

Stim amandoi ca 167 de lei pe luna pentru un curs de fotografie este o picatura in ocean. Deci, faptul ca esti sceptic nu este de mirare si ai dreptul sa iti pui o astfel de intrebare. Ei bine, exista o smecherie… ,

Doar 20 de Membrii vor fi acceptati in cadrul acestui curs!

Am pus o limita de locuri disponibile – 20 de membrii – pentru ca nu pot sa fac fata intrebarilor care vin de la mai multe persoane odata. Intentionez sa ofer feedback pe tot parcursul cursului, astfel incat toata lumea sa fie lamurita, si sa primeasca critica obiectiva la fotografiile realizate. Odata ce numarul initial de abonamente se vinde (si te asigur ca acest lucru se va intampla repede), voi inchide usile si inscrierea nu va mai fi posibila.

Testimonial Marius Gheorghe:
„Sarut-mana dna Laura, adevarat am ajuns si la sfarsitul cursului din care am invatat atatea! Nu am decat cuvinte de lauda, foarte bine srtucturat si explicativ de asemenea si bonusurie primite si manualul tehnic sunt minunate. Multumesc mult!”

Daca vrei sa te inscrii, acum este momentul sa o faci, inainte de a aparea mesajul „NU MAI SUNT LOCURI”.

Inscrie-te acum, cat timp mai ai timp…

check

DA Laura, vreau lectia  saptamanala de 18-25 de pagini din care invat cum sa fac fotografii mai bune.

Inteleg ca prin comandarea cursului, primesc:

Acces la lectiile saptamanale (un total de 16 lectii), plus:

  • Bonus #1 – Biografia si Fotografiile a 20 de Fotografi Faimosi
  • Bonus #2 – Selectie de Fotografii Inspirationale: 135 peisaje (cer si pamant)
  • Bonus #3 – Selectie de Fotografii Inspirationale: 85 peisaje (apa)
  • Bonus #4 – Selectie de Fotografii Inspirationale:  150 macro & wildlife
  • Bonus #5 – 15 Tutoriale Usoare & Puternice! (peste 50 de pagini cu sfaturi practice)
  • Bonus #6 – Selectie de Fotografii Inspirationale:  100 portrete
  • Bonus #7 – Informatii Avansate pentru cei care doresc sa devina Profesionisti
  • Bonus #8 – 37 Sfaturi si Trucuri pentru urmatorul nivel in Fotografie

Prima plata va fi de 67 de lei.
Apoi, veti fi tarifat in sistem automat si securizat (se poate anula oricand) cu 67 de lei pe luna timp de 3 luni dupa ce s-a facut plata initiala.

VEI PRIMI PRIMA TA LECTIE INSTANT
(Chiar daca este ora 2:00 AM intr-o zi de Duminica)

Emailul tau saptamanal va contine un link de download pentru lectia in format .PDF. 

Toate cele bune,  

Laura Mateescu

P.S. Toate intrebarile tale legate de fotografie vor fi raspunse in cadrul lectiilor acestui curs de fotografie. Vei gasi raspunsuri la intrebari la care nici nu te-ai gandit inca. Inscrie-te ACUM!